Dohledávka srnčete 16.10.2011

16.10.2011 12:07

V neděli dne 16.10.2011 jsem se vypravil společně s Erwinem na soulačku lesem. Od začátku jsem měl Erwina pouštěného z vodítka. Při vstupu do lesa navětřil do svého čenichu, něco voňavého, a tak se vydal po stopě. Erwin se vzdaloval a začal na stopě hlasitě hlásit. Já jsem svou vlastní cestou a Erwin si šel po stopě za vydatného hlášení. Po cestě směrem Pláňavy ( místní část lesa ) ,jsem spatřil kus snrčího, po obeznání jsem usoudil že se jedná o srnče,které je samotné bez srny. Po uplynulém času,kdy jsem čekal,zda se ještě nedostaví srna, jsem srnče slovil. Po ráně,která se ozvala tichým probouzejícím se lesem, srnče značilo zásah,ale z nástřelu odběhlo. Po přivolání Erwina a obeznání nástřelu, kde byla nalezena barva, jsem Erwina nasadil na nástřel, a začala dohledávka. Erwin si nejprve ověřil nástřel a směr ústupu srnčete. Ověření bylo úspěšné a Erwin se vydal po stopě. Ulovený kus srnčete jsme úspěšně dohledali a pes dostal velkou pochvalu. Následovalo nezbytné ošětření uloveného srnčete, a při vyvrhování jsem zjistil, že rána byla komorová a srdce bylo zasaženo. Srnčete od nástřelu odběhlo cca 60metrů. Děkuji Dianě Lovu za krásný myslivecký zážitek, a svému čtyřnohému pomocníkovi za skvěle dovedenou práci. Lovu zdar

© 2011 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si web zdarma!Webnode