Naháňka

02.12.2012 17:17

Dostal jsem pozvánku od samotného hospodáře MS Rusava p.Klímy na společnou naháňku na černou žvěř konanou dne 1.12.2012. Pozvání jsem přijal, a společně s kamarády jsem se této naháňky zůčastnil.

Ráno 1.12. jsem společně s kamarády se vypravil na Rusavu do místního pohostinství kde byl sraz špolečné vycházky na černou. Při přivítání a povinného zápisu jsme posnídali ,,prdelačku´´ poévku. Chvíli jsme poseděli společně s ostatnímu myslivci. Přibližně kolem 9hod byl slavnostní nástup, kde nás přivítal předseda a myslivecký hospodář  MS Rusava a seznámil s průběhem naháňky co se bude lovit - prase divoké - sele, lončák a zvěř myslivosti škodící - liška.

Po rozdělění do jednotlivých skupin, jsme se rozmístili na jednotlivé stanoviště. Při prvním kole, jsem měl to štěstí a viděl jsme prasata a také lišáka. Na divočáky jsem střílel, a hned na 2 kusy, jedno sele jsem minul, a druhé prase lončáka, jsem postřelil, ale bohužel se nedohledalo :(. I v této leči jsem střílel na lišáka, který byl ve sprintu :), a toho jsem taktéž minul.

V každé leči byly viděny a i sloveny divoká prasata, a v druhé leči byla slovena i 1 liška.

Během této naháňky jsem viděl zvšř dančí, srnčí, ale také i žvěř mufloní.

Na výřadu po ukončení naháňky bylo 13 ks zvěře černé a 1 liška. Po slavnostním nástupu a popřání LOVU ZDAR úspěšným lovcům, jsme se přemístili zpět do místního pohostinství, kde byla připravena polévka a dančí guláš, a bohatá žvěřinová tombola a hodnotné ceny.

Fotografie z této naháňky jsou v galerii - HONY + NAHÁŇKY

LOVU ZDAR, a díky za pozvání na tuto naháňku, které jsem se už 3 účastnil.

 

© 2011 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode